18 februar, 2008

Blitzere- Hva er galt med dere?

Er Blitz egentlig imot vold?
Er Blitz egentlig for ytringsfrihet?
Og hvorfor er alle kvinnelige medlemmer av det huset redde for barberhøveler?
Dette er tre spørsmål jeg stiller meg selv gang, på gang, på gang. Ærlig talt hver gang jeg hører eller leser om Blitz's seneste bedrifter. Litt komisk er det jo- at så mange tapere har funnet hverandre, men likevel! Her om dagen var det en demonstrasjon, hvor Blitz (som vanlig) beviste truende adferd. Når skal Blitzerne lære at å rope "snut er ut" til politiet er omtrent like intelligent som å kaste sten i glasshus?
Ikke vet jeg. Men jeg stiller også spørsmål ved logikken til enkelte av Blitzerne. Hvordan kan de gang på gang forsvare det at de okuperte et hus som ikke var deres, for så å bruke dette ulovlig hver j*vla dag?
København ble kvitt "Ungdomshuset", et hus som hadde mange likheter med Blitz (som i sitt tilfelle støttet ungdomshuset ved å kaste brosten på politiet, da det ble satt inn politikraft for å få fjernet de okkuperende).
Det at raddiser vil samle seg er da helt greit- bare ikke plag oss andre når dere gjør det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt enig med deg der!

-Eric

Anonym sa...

Jeg liker tankegangen din..

:)