21 september, 2008

..Grøss...

Det å ha hygiene er viktig. Ingenting er så deilig som en dusj..

.. anyways, grunnen til at jeg nevner dette, er rett og slett på grunn av en litt traumatisk hendelse på bussen i dag, som har ganske mye med dette å gjøre.

Som vanlig var det dårlig plass på bussen, og en radikal feminist (iført radikalfeministfolkedrakten) satte seg ved siden av meg.

Da hun skulle trykke på stoppknappen, løftet hun armene,.*grøss*, og en sånn lukt har jeg ikke luktet siden.. vel.. forrige blitz demonstrasjon.

Ok, Fett hår er en ting (ekkelt det og, forresten) men det å ditche bruken av deodorant, I TILLEGG til den skogen (som heller ikke luktet noe bedre) som var veldig synlig, *grøss*


Kjære alle radikale feminister, jeg har 3 ord til dere. Jeg vet dette kanskje kan virke litt nytt og skummelt for dere, men resten av den NORMALE verden bruker dette hver dag:

BARBERHØVEL, SÅPE og VANN!!!

det var det.

Ingen kommentarer: