18 september, 2008

hehe, en gammel en..!

hehe, denne skrev jeg en gang da jeg bodde i danmark som jeg fant igjen i dag! =D

Jeg er sliten, magen er uggen, håret mitt har rosa striper, jeg fryser, jeg har vondt i hodet, jeg har ikke mere cola, mobilen min har sendt ut 50 meldinger om rare ting som jeg ikke husker, skolen i dag var helvete selv, hodet mitt er ved å knuse i biter, jeg husker ikke hvor jeg har vert, hva jeg har gjort, hvem jeg har vert med, eller hvorfor det er 90 bilder på kameraet mitt av en statue.

Jeg har en klistre-prislapp fra netto (norges bunnpris) på baklommen min, sprittusj i ansiktet, enorm frykt for at hjernen min skal falle ut og en rar, men litt forutsigende følelse av at noe jeg spiste i går kan være på vei opp igjen. Jeg hører mobilen min, og den ser at skjermen er knust, sammen med ipoden min som er usannsynlig våt, samtidig som vesken min er fulle av esker med tic-tac. Det er tilogmed den smaken jeg ikke liker.

Mobilen min har begynt å få inn svar på egne sendte meldinger, og jeg prøver fortvilt å tolke innholdet i dem alle, før jeg gir opp, og oppdager at jeg har trådd i noe vått på veien hjem, for den ene sokken min er våt. orker ikke skifte på den, så jeg legger meg like gjerne ned igjen.

Det er NÅ jeg har bruk for mere å drikke !

Ingen kommentarer: