14 oktober, 2008

Lørdag/natt til søndag

Prostisusjon er et stort problem i Oslo.
Alt for stort.
Jeg skulle bare hjem.
Det som skjedde, var at jeg skulle ha noe ut av vesken.
så jeg (full som jeg er) setter vesken ned på bakken, og begynner å lete.
Så kommer det en prostituert bort til meg.
"Hey, this is my corner!"
(vil bare påpeke at jeg hadde på meg olabukse og en ganske stor jakke, og kan ikke forstå hvordan jeg kan bli mistaken for en sånn en)
Så jeg svarer:
"I'm not a prostitute, and I'm not looking to steal your customers!"
Så går hun bare løs på meg.
Hun startet med et ganske vondt spark mot magen min, for så å slå til meg gang på gang etterpå.

Da jeg så et par dager senere dro til legen, fant jeg så ut av:

sparket bristet to ribben, slåingen gav meg en lett hjernrystelse, og et stygt blåmerke.
Ja...
At det går an!
Det bør søren ikke være mulig! Disse prostituerte selger seg for så og si ingen ting, og banker opp uskyldige forbipasserende som de går forbi.

Jeg slo ikke tilbake, av flere grunner:

1; Hun var ikke værdens minste og tynneste
2; Hun hadde sikkert en veninde på nermeste hjørne
3; Hun hadde sikkert en hallik som lett kunne vært i nærheten

etc.

så prostituerte/horer/20 kr. hull: Pell dere vekk fra gatene våre, og lag dere bordeller i nittedal eller noe. så lenge det er LANGT vekk fra oss som bare er på vei hjem!

Ingen kommentarer: