05 november, 2008

Y=ax+b... Nei fa** heller, dette ORKER jeg ikke mer!!

Det får være grenser for hva jeg orker. Har vert oppe siden mongo tidlig i dag, for å gjøre ferdig en tale jeg egentlig ikke burde ha tatt på meg å skrive. Norskoppgave gruppearbeid. Tale + analyse. Jeg fikk hjelp, og måtte opp mongo tidlig for å rette skrivefeil. Med ordbok. Normalt når jeg står opp så tidlig tar jeg en joggetur. Men nei. For det er minusgrader, alt er jævelig, og nå har jeg vondt i hodet. MEN jeg har Pink floyd, Aerosmith og The Who på iPoden (som btw tydligvis ikke har mer enn 3 timers batterikapasitet etter lading) så jeg overlever vel.
Halsen min føles som om jeg har piggtråd. Repsils hjelper, men Strepsils (som selvfølgelig er ulovlig i Norge siden det hjelper) hadde hjulpet mer. Sånn ærlig talt.
Så nå sitter jeg i matte. Hodet verker, magen er vond, og alt er jævelig. Jeg har røyket innenfor den siste halvtimen, men alikevel har jeg røykesug som bare F*** ...
Blæææææ,,,, jeg trenger å dra hjem, dusje og hvile før PU møte i dag. har også sånn valgkampsutvalg thingee, og eksamen om under to uker.
Mellom den 17 november, den 19 november og den 12 desember har ikke jeg noe liv, dog kanskje litt mer mellom den 19 og den 12.
Dette er med andre ord et rent klageblogginlegg. På pur F med andre ord.
Det hjelper ikke at Obama vandt over McCain heller. Jeg liker Obama veldig godt, men jeg liker McCain bedre. Noen synes kanskje jeg er gal, men for å være helt 100% ærlig likte jeg McCain. Han har det "koselig bestefar!" imaget. Jeg tror, nei VET at han ville gjort en sabla god jobb som commander in chief.
Jaja. så det var klagingen fra min side i dag.

Ingen kommentarer: