31 mai, 2009

Sulten, knevondt og hoderipping...

Noen ganger, har jeg problemer med å tenke klart.

Som i dag, hvor jeg startet dagen med å prøve å lage havregrøt (med risengryn), glemte knestøtten min hjemme, mens jeg skulle jogge, og presterte å bruke feil barberskum på leggene i dusjen. Med andre ord, er jeg akkurat nå ganske sulten, har veldig vondt i kneet, og bena mine lukter av MANN!

Jah... I tillegg så kan jeg ikke kjøre bil igjen før jeg har tatt trafikalt grunnkurs en gang til. for jeg kjørte litt over fartsgrensen, og holdt på å treffe en elg. Neinei, Elgen har det bra. men grunnen til at den elgen fortsatt lever, er at jeg svingte ut av veien, og måtte ringe naf.
dritt NAF.

får meg til å ville sette på en sang av Limp Bizkit som er sånn:

"It's just one of those days, when you don't want to wake up, everything is f*ck'd everybody SUCKS.. You don't really know why, but want to justify ripping someone's head off"

Jeg trenger Koffein...

slik føler jeg meg i dag.
Noen andre som er slik?

Ingen kommentarer: