15 september, 2008

Kjære dere antirøykere som er så optatte av å få oss alle til å slutte =)

Kjære antirøyker.

jeg kan godt forstå din misnøye med at jeg pådrar meg selv lungekreft. Det er sikkert grenseløst irriterende for deg å høre klikkingen av en lighter når den skal til og tenne en så hærlig kreftpinne.
Du er helt sikkert ikke så glad i lukten heller.
Dette forstår jeg 100 %.
Særlig siden man ikke kan gå på en restaurant i dag, uten å få masse røyk opp i...

... nei vent..

.. det var ikke riktig..

den 4 juni 2004 fikk vi jo røykeloven!! =)
så bra for deg!!
da slapp du det med å få røyk presset på deg inne.
SÅ HVA F*** ER DET Du KLAGER PÅ NÅR JEG TAR MEG EN UTE DA, HÆ?

vil ihvertfall nevne at å fortelle meg at det er farlig, er helt unødvendig. Det vet jeg. Jeg er ikke helt blåst.
Det er også ganske bortkastet å prøve og ta røyken min fra meg.
Forresten, hvem er du til å invadere mitt privatliv på den måten du faktisk invaderer mitt liv på, ved å prøve og tvinge meg til å ikke nyte tobakk.
Ikke bare er det forkastelig, men også veldig krenkende.
Så kjære ikke-røyker, hør mine ord: neste gang du får lyst til å blande deg inn i hva jeg gjør UTE i kulden, gå videre, hold pusten, whatever... bare ikke kommenter på hva JEG gjør.

husk at jeg ikke går rundt og kommenterer på din teithet.. men det kan jeg helt fint begynne med ;)

Dere mener kanskje at vi er ekle, og rare i hodet, men kan jo ikke skade å nevne at vi mener at dere antirøykere er kjedelige og usosiale.

mvh,
Alexandra V.
(Røyker )

2 kommentarer:

Unknown sa...

i og med at jeg var en antirøger før må jeg si at du kommenterer vår teithet med det innlegget!
MEN ve/fortjener det..:P(kjetil *kremt*) :P se alex nå er jeg innE!

Alexandra V. sa...

hehe,,, kjetil så det komme =P
<3