15 september, 2008

Nye Facebook

Jeg må bare si noe.
Dette er kanskje sårende, og kanskje ikke så mange liker det her, men...


... JEG HATER NYE FACEBOOK!

Den er uoversiktelig, vanskelig, idiotisk, rar, og HELT 100 % uvant!
Jeg KLARER ikke å bytte språket mitt over fra norsk til engelsk på face, noe som er ille på flere måter, og alt går til helvete.

Så Mark Zuckerberg : Du er en gledesdrepende jævel. Måtte fanden komme og ta deg, mens du ligger og vrir deg på gulvet i fortvilelse av at du ikke finner frem på face, og btw: DET ER SIKKERT FORDI DU HAR MINDREVERDIGHETSKOMPLEKSER FORDI PIKKEN DIN ER LITEN!!
Du er en sadistisk uoversiktelig liten unnskyldning for en mann som ødelegger facebook på denne måten. for å være helt ærlig angrer jeg på at jeg slettet myspace kontoen min, for facebook begynner bare å ligne mer og mer på myspace.

Dere som lot han gjøre dette med mitt elskede facebook : Dere er noen drittspredende, partypoopende små bavianer, hvis bakende ser bedre ut enn ansiktet.

anyhoo, jeg hater nye facebook.
takk til alle som har hjulpet meg med banneord og diverse fornærmelser rettet mot facebook.

Ingen kommentarer: