30 april, 2009

"Du er så stresset, at du bør oppsøke lege"

Jeg er av typen som med en "magic 8 ball", rister jeg til jeg får det svaret jeg vil ha..Uansett, i dag tok jeg en stresstest på nettet, bare for å se hvor stresset jeg egentlig er. Fikk litt hodepine av å ta dem alle- for de tok J*****G lang tid :P
Testen var grei nok den, testet toleranse og en del andre ting.
Svaret var som følger:

"du er så stresset at du bør oppsøke lege".

Dette trodde jeg ikke mye på. så jeg fant en annen test.
Litt andre spørsmål, men fortsatt like seriøs. Svaret:

"Stress litt mindre, og oppsøk lege"

Tredje testen:

"Du er en veldig stresset person. Slapp litt av, ta deg litt tid til deg selv".
.. hmm- den ba meg iallefall ikke oppsøke lege.

fjerde testen:

"du liker å ta livet med ro. ingen fare."
.. kan hende jeg løy *littegranne* for å få det resultatet. men care- jeg er ikke stresset lengere =)

Ingen kommentarer: